D-vitamin ☀️ Ideje megerősíteni az immunrendszert!

Lányok, készüljetek, mert itt van a legújabb immunerősítő szer!

Bármennyire is szeretnél összepakolni, és azt mondani, hogy „Sziasztok, leléptem Balira!”, és a következő járaton már ott ülni, akkor sajnos az a rossz hírünk van, hogy a hasonló nyaralások még jó ideig váratnak magukra...

A mostani helyzetben az utazási korlátozások és a társadalmi távolságtartás azonban nem kell, hogy elrontsák a hangulatot. Egy kis találékonyságra szűkség lehet, ha szeretnénk ebben a helyzetben is fittek és egészségesek maradni, és mi nem fogjuk hagyni, hogy bepunnyadj ezen a télen – menni fog!

A rendszeres testmozgás, kiegyensúlyozott étrend, és egy kis „énidő” egy meleg, téli ital kíséretében egy megfelelő kezdésnek bizonyosulhatnak ahhoz, hogy testileg erősek, mentálisan pedig kiegyensúlyozottak legyünk. De ne kerüld el az egyik legfontosabbat, a D-vitamint, ami szükséges az erős immunrendszerhez!

Mi a D-vitamin, és miért fontos?

A D-vitamint a napfény vitaminjának is nevezzük, mert a bőrünkben a napfény hatására termelődik, és leginkább az alábbi dolgok miatt hasznos:

  • Csontok és izmok egészsége. Az erős csontozat és izomzat számára szükséges. Segít a kálcium és a foszfor felszívódásában, ami nélkülözhetetlen a csontok egészségének megőrzéséhez. Kutatások kimutatták azt is, hogy a D-vitamin az izomzat működését is támogatja.
  • Erős immunrendszer. A D-vitamin támogatja az immunrendszer funkcióit, emiatt pedig nagy szerepet játszik a szervezet védelmében, amikor a leginkább szükséged van rá.

Ügyelj a kellő mennyiségű D-vitamin bevitelre

A D-vitamin hiánya egyre több embernek okoz problémát világszerte. Feltűnhet, hogy akárhányszor hideg van, mindig megfázol. Ezen kívül, ismerős még valamelyik ezek közül? Vagy akár mind?

  • Mindig fáradt vagy.
  • Csont- és izomfájdalmaid vannak.
  • Hajhullás.
  • Lehangoltság minden ok nélkül.

Ez majdnem 100%-ban igaz rád az elmúlt hónapokban, nem igaz? Ezek közük mind utalhat arra, hogy D-vitamin hiányod van.

Sajnos a természetes napfény sokunk számára nem elegendő a kellő mennyiségű D-vitamin termeléséhez (főleg szeptember végén és május elején), ezért más forrásokat kell keresnünk.

D-vitamin az étrendben

Ha lehetséges, próbáld meg a következő D-vitaminban gazdag ételeket az étrended részévé tenni, hiszen segíthetnek az immunrendszer megerősítésében:

  • lazac
  • szardínia
  • tojássárgája
  • garnélarák

Mint láthatod, ezek nem éppen mindennapi ételek. Éppen ezért a kellő mennyiségű D-vitamin bevitele nehezen megoldható csupán napfény és étrend által, de szerencsére rendelkezésünkre állnak táplálékkiegészítők, melyek megoldják ezt a problémát.

TummyTox D3-vitamin kapszulák

Ha eddig még nem vált a D3-vitamin az étrended részévé, akkor ennek itt az ideje!

Az évszakok kedvezőtlensége elkerülhetetlen, de biztos, hogy nem szeretnél még több időt otthon eltölteni idén, főleg nem az ágyban egy újabb betegséggel küszködve!

A TummyTox D3-vitamin nagy hatékonyságú formula nagy mennyiségű 4000 I.U. (100 μg) egységnyi D3-vitaminnal. Könnyen lenyelhető kapszulás kiszerelésben mesterséges színezék nélkül.

 *Források: 

https://www.bmj.com/content/356/bmj.i6583

https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0239799

Termékek az Ön számára

-67%
Különleges Ár 3 600 Ft Normál ár 10 800 Ft
Termék megtekintése
-50%
Különleges Ár 6 990 Ft Normál ár 13 990 Ft
Termék megtekintése