5 mód arra, hogy pihenés közben is fogyj

Azon gondolkodtál, hogyan tudnád kihasználni a jelenlegi izolációt arra, hogy végre formába lendülj, és mire vége lesz ennek a szituációnak addigra a lehető legjobb formába kerülj?

Mivel most nincs lehetőségünk edzőterembe menni, ezért otthon kell a mozgást megoldanunk! Éppen ezért szeretnénk erre hasznos tippeket megosztani, melyek segítségével akár pihenés közben is fogyhatsz!

1. Aludj eleget

A jó alvás nem csak az egészségünket tekintve fontos, hanem a kalóriaégetéshez is szükséges. Vagyis az alváshiány akár többletkilókhoz is vezethet. Egy felmérés résztvevői 5 napon keresztül csupán 5 órát aludtak naponta, és átlagosan 0,82 kilót híztak. Az alvás tehát egy nagyon fontos része a sikeres fogyókúrának, mivel segít szervezetünknek a regenerálódásban, és az éjszakai zsírégetésben. Ezért inkább korábban feküdj le, és legalább 8 órát aludj naponta!

2. Fedezd fel a teák világát

Az ősi gyógymódok közül a különböző teák számos jótékony hatással rendelkeznek. Antioxidánsokban gazdagok, javítják az emésztést és az anyagcserét, valamint fokozzák a zsírégetést.

3. Igyál sok vizet

Szervezetünk 60%-a víz, ami elengedhetetlen minden sejtünk működéséhez. A jól hidratáltság kulcsfontosságú, mivel segít a fáradékonyság leküzdésében, javítja a kognitív készségeket, tisztán és frissen tartja a bőrt, és elősegíti a fogyást. Ráadásul, ha eleget iszunk, akkor a teltségérzetnek köszönhetően kevesebbet eszünk.

4. Növeld az izommennyiséget

Szervezetünk annál könnyebben égeti el a kalóriákat, minél nagyobb mennyiségű izomzattal rendelkezik. Ez azt jelenti, hogy ha nagyobb arányú az izomzatod, akkor akár pihenés közben is több kalóriát égethetsz el (egyszerűen lélegzés, alvás, vagy mindennapi teendők közben).

„2 és fél kiló izom akár 50 kalóriát éget el naponta pihenés közben, 2 és fél kiló zsír pedig csak 20 kalóriát” – mondja Christopher Wharton, a Yale Egyetem kutatója.

5. Próbáld ki a szakaszos edzést

A szakaszos edzés magas intenzitású gyakorlatokat kombinál rövid szünetekkel. Ez például olyan gyakorlatokat foglal magában, mint a négyütemű fekvőtámasz vagy a váltóugrás – csak arra kell ügyelned, hogy elegendő hely legyen körülötted! A legjobb ezekben az edzésekben, hogy a gyakorlatokat egyszerre viszonylag kevés ideig kell csinálnod, de a kalóriák égetése hosszabb ideig eltart, még a mozgás befejezése utánig is.

Formáld át alakod Alakformálás Csomagunk segítségével!

A tippjeink talán néha túl bonyolultnak tűnhetnek, de mi ezen is tudunk könnyíteni, hiszen itt van a fantasztikus Alakformálás Csomagunk, ami segít hidratáltnak maradni, felgyorsítja anyagcserét, illetve méregteleníti  a szervezetet. Ráadásul mindent megtesz azért, hogy maximalizálhasd a zsírégetést és elérd álomalakod!

 

Amint tenni kezdesz kitűzött céljaidért, minden sokkal egyszerűbbé válik majd, és ha a tippjeinket is figyelembe veszed, akkor akár kedvenc sorozatod vagy könyved mellett is extra kalóriákat égethetsz el!